b&c rent office

Krátkodobý prenájom školiacich miestností

Rezervačný systém

Vyberte si počet hodín rezervácie: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Počet hodín, pre ktoré hľadáme dostupnú rezerváciu v systéme: 1



08:00
-
08:30
08:30
-
09:00
09:00
-
09:30
09:30
-
10:00
10:00
-
10:30
10:30
-
11:00
11:00
-
11:30
11:30
-
12:00
12:00
-
12:30
12:30
-
13:00
13:00
-
13:30
13:30
-
14:00
14:00
-
14:30
14:30
-
15:00
15:00
-
15:30
15:30
-
16:00
16:00
-
16:30
16:30
-
17:00
17:00
-
17:30
17:30
-
18:00
18:00
-
18:30
18:30
-
19:00
19:00
-
19:30
19:30
-
20:00
20:00
-
20:30
Pondelok
03. 08. 2020
Conference room
Creative place
Meeting spot
Utorok
04. 08. 2020
Conference room
Creative place
Meeting spot
Streda
05. 08. 2020
Conference room
Creative place
Meeting spot
Štvrtok
06. 08. 2020
Conference room
Creative place
Meeting spot
Piatok
07. 08. 2020
Conference room
Creative place
Meeting spot
Sobota
08. 08. 2020
Conference room
Creative place
Meeting spot
Nedeľa
09. 08. 2020
Conference room
Creative place
Meeting spot

Cenník prenájmov a doplnkových služieb


Našim klientom, ktorých spoluprácu si ceníme, ponúkame bezkonkurenčne najlepšie ceny za prenájom školiacich priestorov v samotnom centre mesta, s parkovaním, technickým vybavením miestností a kompletnými službami, od chutného občerstvenia počas školenia, obedov, ubytovania, po teambuilding aktivity po školení.  

Vážení klienti, 
⚠️ Aktuálne opatrenia NEZAKAZUJÚ organizovanie vzdelávacích, školiacich a iných podujatí odborného charakteru do 6 osôb. Podujatia vzdelávacieho a iného odborného charakteru (kongresy, semináre, konferencie), porady, pracovné stretnutia nie sú zaradené medzi verejné podujatia a nie sú zaradené do skupiny podujatí kultúrnej zábavnej povahy.

⚠️ Chceme Vás ubezpečiť, že v našich priestoroch sú dodržiavané hygienické opatrenia. Dbáme na to, aby kontaktné plochy boli pravidelne dezinfikované. Pri vstupe je k dizpozícii dezinfekčný prostriedok na ruky.

⚠️ Prekrytie horných dýchacích ciest (rúško, šál, šatka) je vo vnútorných priestoroch povinné, preto Vás prosíme o dodržiavanie tejto povinnosti pri vstupe a pobyte v našich priestoroch.

Jednorázový prenájom školiacich miestností
Pri 6 - 8 hodinovom prenájme je voda s citrónom podávaná v 5 l. zásobníku ZDARMA a je dopĺňaná podľa potreby.
Miestnosť Kapacita    Cena bez DPH  Poplatok
 WIFI ZDARMA Bežná

Navýšená

1 hod. 3 hod. 5 hod. 6 - 8 hod.

 jednorázový

Conference room 22  23 - 30* 25 € 75 €  95 €  115 €  
Creative place  12  13 - 15*  25 €  65 €  85 € 105 €  
Meeting spot  8   25 € 55 €  75 €  95 €  
Vybavenie miestnosti
Dataprojektor     2 € 3 € 4 € 6 €  
Klimatizácia            10 €  
Príplatky  
Šatňa  20 € / deň
Kuchynka 30 € / deň
Každá aj začatá hodina nad rámec prenájmu 13 € / hod. 
Navýšenie kapacity*   35 €
Prenájom v sobotu, nedeľu a sviatok     5 € / hod.
Prenájom v pracovné dni po 17:00 hod.         5 € / hod.
Administratívne služby 
Registrácia účastníkov školenia  20 € / deň
Prebratie zaslaných materálov na školenie (pošta, kuriér) zdarma
Kopírovanie / tlač dokumentov A4 do 5 ks zdarma
Jednostranné kopírovanie / tlač materiálov A4 na školenie od 6 do 3ks čiernobielo / farebne  0,10 €
Obojstranné kopírovanie / tlač materiálov A4 na školenie od 6 ks čiernobielo / farebne 0,20 € / 0,30 €
Ceny prenájmu sú uvedené bez DPH a bude k nim pripočítaná 20% sadzba DPH a účtuje sa každá, aj začatá hodina, t. j. od času prevzatia, až po odovzdanie.
Pri rezervácie môže byť požadovaná záloha vo výške 50% z ceny prenajatej miestnosti.  


Externý HOME OFFICE 
Ste na home office a nevyhovuje Vám práca z Vášho domova? Potrebujete pokojné, dostupné a technicky vybavené miesto pre Vašu prácu v sporadickom režime alebo len na niekoľko dní v mesiaci? Ponúkame Vám na prenájom naše home office kancelárie s benefitmi v cene prenájmu:
- v centre meste a s najlepšou  autobusovou, električkovou a vlakovou dostupnosťou,
- rezervácia miestnosti podľa potreby, 
- kľudné, tiché a príjemné miesto, aj s možnosťou pracovného stretnutia,
- rýchle wifi pripojenie,
- projektor k dispozícii,
- bezplatné parkovanie pred budovou,
- voda a káva v cene prenájmu.

4-hodinový denný prenájom
Pondelok - Piatok
Cena bez DPH pri počte Časové možnosti:
08:00 - 12:00 h.
  12:30 - 16:30 h.  
3 dni  6 dní 10 dní 20 dní  25 dní
Externý HOME OFFICE 1  90 € 150 €  200 €  360 € 400 €
Externý HOME OFFICE 2   100 €  160 €  210 € 370 € 410 €
 
8-hodinový denný prenájom
Pondelok - Piatok
Cena bez DPH pri počte Časové možnosti:
08:00 - 12:00 h.
  12:30 - 16:30 h.  
3 dni 6 dní 10 dní 20 dní 25 dní
Externý HOME OFFICE 1 (1 - 2 osoby) 180 € 300 € 400 € 720 € 800 €
Externý HOME OFFICE 2 (1 - 4 osoby) 200 € 320 € 420 € 740 € 820 €
  
Príplatky
Projektor  4 € / deň
Každá aj začatá hodina nad rámec prenájmu 10 € / hod.
Prenájom v sobotu, nedeľu a sviatok     3 € / hod.
Prenájom v pracovné dni po 17:00 hod.         5 € / hod.
Administratívne služby 
Preberanie pošty, preberanie a odovzdanie dokumentov  100 € / mesiac
Kopírovanie / tlač dokumentov A4 do 10 ks zdarma
Jednostranné kopírovanie / tlač materiálov A4 na školenie od 11 ks čiernobielo / farebne  0,10 € / 0,15 €
Obojstranné kopírovanie / tlač materiálov A4 na školenie od 11 ks čiernobielo / farebne 0,20 € / 0,30 €
Ceny prenájmu sú uvedené bez DPH a platcom DPH bude k cenám pripočítaná 20% sadzba DPH. Účtuje sa každá, aj začatá hodina, t. j. od času prevzatia, až po odovzdanie.
Faktúru je vystavená na zvolený počet dní prenájmu v danom mesiaci. Úhradu je potrebné zrealizovať najneskôr jeden deň pred začiatkom prenájmu.

Občerstvenie
Pri 6 - 8 hodinovom prenájme je voda s citrónom v 5 litrovom sklenenom zásobníku ZDARMA.
Káva je podávaná samoobslužným kapsulovým kávovarom Bosh Tassimo a účtuje sa len spotrebovaný počet káv.

Nápoje Ks Cena s 20% DPH
Espresso    1,20 €
Cappuccino / Latte     1,80 €
Čaj    1,10 €
Minerálka 0,5 l.   0,80 €
Minerálka 1,5 l.   1,40 €
Sladené nápoje 1,5 l.   1,70 €
Termoska kávy 1 l.    7,20 €
Džús 1 l. oblože    2,40 €
Džbán vody 1 l.   0,80 €
Džbán vody s citrónom 1 l.   1,20 €
Sklenený 5 l. zásobnik vody s citrónom   3,00 €
Ďalšie nápoje zabezpečíme na požiadanie.
Slané / sladké pečivo (min. objednávka 20 ks z jedného druhu)           
Drobné slané / sladké pečivo (podľa ponuky)  20 g - 40 g  0,40 €
Sladké pečivo (podľa ponuky)  70 g - 90 g  0,70 €
Croissant - šunkový / salámový / syrový  132 g - 139 g 1,40 €
Croissant polovičný - mix  70 g - 90 g 0,75 €
Chlebíček    128 g /116 g 1,55 €
Bageta balená (rôzne druhy) 180 g - 230 g 2,30 €
Muffin s logom spoločnosti   50 g  2,00 €
Písmenková torta názvu spoločnosti - 1 štandardné písmeno 25 x 13 cm.   od 20,00 €
Ovocie
Nacenené podľa požiadavky    €
     
Akékoľvek iné občerstvenie Vám zabezpečíme na požiadanie.


Obed 
Obed počas školenia je potrebné rezervovať v dostatočnom predstihu a upresniť počet osôb. V prípade záujmu Vám zašleme jedálny lístok s denným menu. Možnosť aj bezlepkového, či sladkého jedla.
Obed   Cena s 20% DPH
Polievka + hlavné jedlo od osoba 5,90 € 
Business menu (Polievka + hlavné jedlo)  osoba 8,00 € 


Ubytovanie
zabezpečíme Vám ubytovanie v hoteli s raňajkami a možnosťou parkovania v rovnakej budove, ako bude prebiehať Vaše školenie 
Ubytovanie   Cena s 10% DPH
Jednolôžková izba Economy / Standard s raňajkami izba 60 € / 65 €
Dvojlôžková izba Economy / Standard s raňajkami izba 66 € / 75 €
Miestny poplatok (bez DPH) osoba / noc 1,50 €
Parkovanie (20% DPH) deň 6 €
 Standard izby sú vybavené klimatizáciou!    


Firemný teambuilding 
školenie s občerstvením, obedom, bowlingom a prípadne aj večerou -
ak Vás školenie s aktivitou zaujalo, radi Vám tieto služby k školeniu zabezpečíme
Aktivita   Cena s DPH
Bowling hodina od 12,00 €
Zapožičanie obuvi osoba 0,75 €
Ak máte iné požiadavky k Vášmu školeniu, ochotne Vám ich zabezpečíme.

Platnosť cenníka od 15.08.2020.

PODMIENKY ZRUŠENIA REZERVÁCIE
sa vzťahujú na zrušenie rezervovanej školiacej miestnosti, technického vybavenia, občerstvenia, obedov, ubytovania a ostatných rezervovaných služieb takto:

 
A) 2 dni pred začiatkom prenájmu - plná suma prenájmu rezervovanej miestnosti a občerstvenia,
B) 3 - 8 dní pred začiatkom prenájmu - poplatok vo výške 50% sumy prenájmu rezervovanej miestnosti,
C) 9 - 15 dní pred začiatkom prenájmu - poplatok vo výške sumy za 1 hod. prenájmu rezervovanej miestnosti,
D) 16 a viac dní pred začiatkom prenájmu - bez poplatku.
  
Prosíme, aby ste prípadne zrušenie Vašej rezervácie uskutočnili v dostatočnom predstihu! Vyhnete sa tak poplatku za neskoré zrušenie rezervácie a zároveň včasným zrušením umožníte uskutočniť školenie ďalším záujemcom.

HYGIENICKÉ OPATRENIA počas pandémie
Pobytu vo vnútorných priestoroch je možný len pri dodržiavaní týchto podmienok:
- prekryté horné dýchacie cesty (rúško, šál, šatka); táto povinnosť sa nevzťahuje na čas potrebný na konzumáciu nápojov a pokrmov,

- pri vchode do priestorov aplikovať dezinfekciu na ruky,
- podľa možnosti dodržiavať odstupy v radoch osôb minimálne 2 m (ako odporúčanie),
- úplne vylúčenie z účasti osôb s nariadenou karanténou alebo akýmkoľvek príznakom respiračného infekčného ochorenia (ak sa u osoby prejavia príznaky akútneho respiračného ochorenia, je potrebné telefonicky kontaktovať svojho ošetrujúceho lekára a opustiť pracovisko)
- časté vetranie v miestnostiach,
- dodržiavania respiračnej etikety (kašlať, kýchať do vreckovky, resp. do lakťového ohybu) a nepodávania si rúk,
- dezinfikovanie kontaktných plôch a použitých predmetov,
- pravidelne si umývať ruky mydlom a teplou vodou, následne ruky utierať do jednorazových papierových obrúskov,
- zákaz podávania rúk.


Plánik, ako sa v budove lepšie orientovať a dostať sa k nám.






Fotogaléria:

      


 


 

^